اتصال برق اداپتور به محل باطری موس وایرلس

خرید بک لینک
سلام دوستان
مصرف باتری موس وایرلس من خیلی زیاد بود یعنی هر 12 ساعت باید یک جفت باطری تازه استفاده میکردم
و جریان یک اداپتور 3 ولت به جای باطری موس متصل گردم و بعدش موس دیگه با قراردادن باطری چراغش روشن نمیشه ولی اگه دوباره به اداپتور بزنم چراغ هاش یک بار روش و بعدش خاموش میشود
لطفا راهنمایی کنید موس چی شده میشه تعمیرش کرد با تشکر
سخت افزار...

ما را در سایت سخت افزار دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: محمد رضا جوادیان بازدید: 157 تاريخ: پنجشنبه 20 شهريور 1399 ساعت: 19:17

صفحه بندی