تبدیل DVI-D به VGA یا DVI-I

خرید بک لینک
با سلام
من یه گرافیک 1060 دارم که پورت DVI-D داره
مانیتوری که دارم فقط VGA داره
تبدیل های DVI به VGA اکثرا از نوع I هستند و تبدیل های نوع D به VGA گرووون!
لطفا ارهنمایی کنید چطور با کمترین هزینه از مانیتور استفاده کنم. ممنون
سخت افزار...

ما را در سایت سخت افزار دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: محمد رضا جوادیان بازدید: 142 تاريخ: پنجشنبه 20 شهريور 1399 ساعت: 19:17

صفحه بندی