ارتقا ram

خرید بک لینک
با سلام
من یه مادربرد asus z87 دارم با 4 کانال حافظه RAM
و در حال حاضر روی دو اسلات دوتا(dual) رمCL9 DDR3 2GB Geil دارم (در مجموع gig4 )
میخواستم بدونم میشه داخل اون دواسلات خالی از 2 عدد از رم های کینگستون 4gig(جمعا 8 گیگ) به صورت dual استفاده کرد؟؟
یعنی در مجموع رم سیستم بشه 12 گیگ
و اینکه آیا میشه هر دوتا اسلات دوال از دو برند متفاوت ولی مشخصات یکسان مچ بشن؟؟
در ضمن مشکل من اینه که سری رم هایی که الان دارم(Geil) دیگه در بازار پیدا نمیشه.
ممنون میشم پاسخ بدین
با تشکر
سخت افزار...

ما را در سایت سخت افزار دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: محمد رضا جوادیان بازدید: 158 تاريخ: شنبه 30 فروردين 1399 ساعت: 21:32

صفحه بندی